Publiek kiest beste en meest verantwoorde alcoholcommercial

04

nov

Den Haag, 4 november 2015 – Het Nederlandse publiek (18+) kan vanaf vandaag zijn stem uitbrengen op de beste en meest verantwoorde alcoholcommercial uitgezonden op de Nederlandse televisie. Met de STIVA TV AWARD 2015 willen wij laten zien dat verantwoorde alcoholmarketing ook leuk kan zijn.

De vakjury van drie professionals heeft alle alcohol televisiecommercials (2014-2015) beoordeeld en de volgende commercials genomineerd:
1. Heineken – The Chase
2. Martini – Begin desire
3. Bavaria – Terras
4. Heineken – Cities of the world
5. Grolsch – 400 jaar plop
6. Amstel – Jaartje buitenland
7. Heineken – The Match
8. Amstel Radler – Highwayman
9. Jack Daniels – Honey

Samen bepalen publiek (50%) en jury (50%) de winnaar van de STIVA TV AWARD 2015. De award wordt vrijdag 27 november uitgereikt tijdens het jaarlijkse STIVA symposium. Eenmalig stemmen (18+) op één van de negen nominaties kan tot 24 november via www.stivaaward.nl