Nieuws - 2018

23

nov

Alcoholreclame via social media alleen naar 18+

STIVA actief aan de slag met Nationaal Preventieakkoord STIVA steunt de keuze om problematisch alcoholgebruik in samenwerking...

20

nov

Verantwoorde alcoholconsumptie steeds meer norm

RIVM: Alcoholconsumptie Nederlanders met 19% gedaald Uit vandaag gepubliceerde cijfers van het RIVM blijkt dat Nederlanders bijna...

27

sep

Nederlandse tieners drinken aanzienlijk minder

Het Europees bureau van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO Euro) heeft een rapport uitgebracht waarin trends in het aan alcohol gerelateerd gedrag van...

21

sep

Nederland nuchterste jongetje van de klas

Uit internationale cijfers van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) die vanmiddag zijn verschenen, blijkt dat Nederland zeer goed scoort op thema...

19

sep

Alcoholsector werkt samen met grote digitale platforms in kader verantwoorde marketing op social media

Vijftien grote internationale alcoholmerken en de vier belangrijkste social media bedrijven (Facebook, Twitter, Snapchat en Youtube) slaan de handen ineen...