Ga direct naar de content
Menu
Over STIVA
Projecten
Facts & figures
Regelgeving
Nieuws
STIVA stories
Over STIVA
Projecten
Facts & figures
Regelgeving
Nieuws
STIVA stories
Zoek
Zoek
Nieuws
Nieuws artikelen
Reclame GiG hard seltzer in strijd met Reclamecode voor Alcoholhoudende Dranken
Gepubliceerd op:
11 januari 2024
Geen reclame voor alcoholhoudende dranken op Nickelodeon en Disney Channel in 2024
Gepubliceerd op:
19 december 2023
IARD lanceert de Global Standards Coalition
Gepubliceerd op:
29 november 2023
Nieuwe AI-tool stelt visuele leeftijd modellen alcoholreclame objectief vast
Gepubliceerd op:
18 juli 2023
STIVA en Flink tekenen Gedragscode Verantwoorde Alcohol Bezorging
Gepubliceerd op:
06 april 2023
Overmatig drinken in 2022 gedaald naar laagste niveau ooit
Gepubliceerd op:
31 maart 2023
Flink en STIVA nemen initiatief voor Gedragscode voor Alcoholbezorging
Gepubliceerd op:
28 februari 2023
Geen alcoholreclame op Nickelodeon en Disney Channel in 2023
Gepubliceerd op:
31 december 2022
Alcoholmarketing via Instagram: voorkom dat 18-minners worden bereikt
Gepubliceerd op:
15 december 2022
STIVA 40-jarig bestaan
Gepubliceerd op:
09 december 2022
Paginering
Vorige pagina
Pagina
1
Pagina
2
Pagina
3
Pagina
4
Volgende pagina