Ga direct naar de content
Menu
Over STIVA
Projecten
Facts & figures
Regelgeving
Nieuws
STIVA stories
Over STIVA
Projecten
Facts & figures
Regelgeving
Nieuws
STIVA stories
Zoek
Zoek
Nieuws
Nieuws artikelen
𝐃𝐞 𝐡𝐨𝐞𝐯𝐞𝐞𝐥𝐡𝐞𝐢𝐝 𝐫𝐞𝐜𝐥𝐚𝐦𝐞 𝐯𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐥𝐜𝐨𝐡𝐨𝐥𝐡𝐨𝐮𝐝𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐝𝐫𝐚𝐧𝐤 𝐞𝐧 𝐚𝐥𝐜𝐨𝐡𝐨𝐥𝐯𝐫𝐢𝐣𝐞 𝐯𝐚𝐫𝐢𝐚𝐧𝐭𝐞𝐧 𝐝𝐢𝐞 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐟𝐢𝐞𝐤 𝐨𝐩 𝐣𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫𝐞𝐧 𝐥𝐢𝐣𝐤𝐭 𝐠𝐞𝐫𝐢𝐜𝐡𝐭, 𝐢𝐬 𝐳𝐞𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐩𝐞𝐫𝐤𝐭.
Gepubliceerd op:
12 april 2024
Strengere regels voor alcoholreclame door influencers en op social media
Gepubliceerd op:
04 april 2024
Cijfers 2023: dalende trend overmatig en zwaar alcoholgebruik zet door
Gepubliceerd op:
12 maart 2024
Ingezonden brief STIVA aan Trouw
Gepubliceerd op:
26 januari 2024
Preventieakkoord ligt op koers
Gepubliceerd op:
17 januari 2024
Reclame GiG hard seltzer in strijd met Reclamecode voor Alcoholhoudende Dranken
Gepubliceerd op:
11 januari 2024
Geen reclame voor alcoholhoudende dranken op Nickelodeon en Disney Channel in 2024
Gepubliceerd op:
19 december 2023
IARD lanceert de Global Standards Coalition
Gepubliceerd op:
29 november 2023
Nieuwe AI-tool stelt visuele leeftijd modellen alcoholreclame objectief vast
Gepubliceerd op:
18 juli 2023
STIVA en Flink tekenen Gedragscode Verantwoorde Alcohol Bezorging
Gepubliceerd op:
06 april 2023
Paginering
Vorige pagina
Pagina
1
Pagina
2
Pagina
3
Pagina
4
Volgende pagina