Ga direct naar de content
Menu
Over STIVA
Projecten
Facts & figures
Regelgeving
Nieuws
Nederlandse aanpakt werkt
Over STIVA
Projecten
Facts & figures
Regelgeving
Nieuws
Nederlandse aanpakt werkt
Zoek
Zoek
Nieuws
Nieuws artikelen
Nederlandse jeugd drinkt minder dan ooit
Gepubliceerd op:
02 juli 2024
Gezondheidsmonitor jeugd 2023 laat dalende trend alcoholgebruik minderjarigen zien
Gepubliceerd op:
05 juni 2024
𝐍𝐢𝐞𝐮𝐰 𝐤𝐞𝐮𝐫𝐦𝐞𝐫𝐤 𝐢𝐧𝐟𝐥𝐮𝐞𝐧𝐜𝐞𝐫𝐬 𝐛𝐞𝐥𝐚𝐧𝐠𝐫𝐢𝐣𝐤𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐩 𝐯𝐞𝐫𝐚𝐧𝐭𝐰𝐨𝐨𝐫𝐝𝐞 𝐚𝐥𝐜𝐨𝐡𝐨𝐥𝐫𝐞𝐜𝐥𝐚𝐦𝐞
Gepubliceerd op:
22 april 2024
𝐃𝐞 𝐡𝐨𝐞𝐯𝐞𝐞𝐥𝐡𝐞𝐢𝐝 𝐫𝐞𝐜𝐥𝐚𝐦𝐞 𝐯𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐥𝐜𝐨𝐡𝐨𝐥𝐡𝐨𝐮𝐝𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐝𝐫𝐚𝐧𝐤 𝐞𝐧 𝐚𝐥𝐜𝐨𝐡𝐨𝐥𝐯𝐫𝐢𝐣𝐞 𝐯𝐚𝐫𝐢𝐚𝐧𝐭𝐞𝐧 𝐝𝐢𝐞 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐟𝐢𝐞𝐤 𝐨𝐩 𝐣𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫𝐞𝐧 𝐥𝐢𝐣𝐤𝐭 𝐠𝐞𝐫𝐢𝐜𝐡𝐭, 𝐢𝐬 𝐳𝐞𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐩𝐞𝐫𝐤𝐭.
Gepubliceerd op:
12 april 2024
Strengere regels voor alcoholreclame door influencers en op social media
Gepubliceerd op:
04 april 2024
Cijfers 2023: dalende trend overmatig en zwaar alcoholgebruik zet door
Gepubliceerd op:
12 maart 2024
Ingezonden brief STIVA aan Trouw
Gepubliceerd op:
26 januari 2024
Preventieakkoord ligt op koers
Gepubliceerd op:
17 januari 2024
Reclame GiG hard seltzer in strijd met Reclamecode voor Alcoholhoudende Dranken
Gepubliceerd op:
11 januari 2024
Geen reclame voor alcoholhoudende dranken op Nickelodeon en Disney Channel in 2024
Gepubliceerd op:
19 december 2023
Paginering
Vorige pagina
Pagina
1
Pagina
2
Pagina
3
…
Pagina
5
Volgende pagina